Wstęp

 

WSTĘP:

Laura-młodsza od Maksa o 3 lata, gra na skrzypcach, uwielbia muzykę klasyczną jej ulubiony kompozytor to Mocart, najlepsza uczennica w szkole zawsze grzeczna i po układana jej motto to  ,,Dąż do celu ale nie krzywdź przy tym nikogo,,.

Maks-19latek, słucha rock i metal jego ulubiony zespół to Black Veil Brides, gra na gitarze i perkusji, zawsze są z nim kłopoty , wszyscy mówią ,że sprowadza Laurę na złą drogę, kocha imprezy jego motto to ,,Miej wyjebane a będzie ci dane,,.

Laura i Maks przyjaźnią się od dziecka razem dorastali, aż do pewnego momentu gdy Maks zadzwonił do niej zupełnie pijany prosząc aby po niego przyszła. Laura po niego pojechała i stało się coś okropnego… Za 3 dni odbył się pogrzeb. Laura trafiła do psychiatryka gdzie fuszerowali ją różnymi tabletkami, dręczono ją psychicznie. Po jej śmierci wydano książkę opowiadającą o jej życiu.

Zaczynam pisać swoje opowiadanie na zajęcia mam nadzieje ,że pomożecie mi w tym i napiszecie mi czy jest dobre, piszcie swoje opinie. Mam nadzieje ,że spodoba się wam coś nowego na moim blogu :D

xoxo Perf0rml0ve :)

Odległość….

Czy istnieją związki na odległość?? Myślę ,że nie ma na to odpowiedzi. To zależy od tak wielu rzeczy… Miałam kilka doświadczeń i żaden nie przetrwał do dnia dzisiejszego. Ale może to dlatego ,że nie byli tymi co mieli być ze mną, a raczej na pewno nie byłam dziewczyną z ,którą powinni być. Trudno jest nie całować się, nie przytulać, nie gotować razem obiadu.  Jeśli jest ktoś kogo kochasz do szaleństwa, ten związek staje się bezwarunkowy. Możemy go dotknąć tylko poprzez ekran komputera i czy tego chcemy czy nie jest to trudne. Istnieją lepsze dni i na te które czekasz, idziesz na lotnisko by być przy jego boku. Ale co to była by za miłość bez małych przeszkód?? Jeśli to wydaje mi się trudne to co  było gdy do utrzymywania relacji służyły jedynie listy?? Obserwując to wszystko z daleka, wydaje mi się ,że to bardzo romantyczne… Czekając na listonosza, otwieranie listu z tą niepewnością… Jestem pewna ,że w tym czasie spotkały ich te same nieprzyjemności, co mnie kiedy obraz jest nie wyraźny, gdy jest słabe połączenie sieciowe. Oczywiście czas mija a my kiedyś znajdziemy tą miłość choćby zza oceanu lub nie. A jak jeszcze jej nie znalazłeś odnajdziesz ją.

Perf0rml0ve xoxo

Miłość przez internet?? Istnieje?

Witam.

Mam przyjaciela na GG z którym pisze od roku (od 14lutego) 14Luty to kiedyś był mój naprawdę znienawidzony dzień, nienawidziłam w tym dniu patrzeć na osoby które dawają sobie prezenty  i okazują sobie szczególne uczucie, rzygać mi się chciało.

Teraz to jest dzień w ,którym mogę podziękować ,że spotkałam na GG takiego kogoś jak Maks (znajomy z GG) mogę wam o nim powiedzieć o nim po prostu wszystko np: Uwielbia sushi ale nienawidzi rosołu i klusek (twierdzi ,że się nimi dławi xd), ma mamę Agnieszkę i psa haskiego z którym wychodził jak była zima, skończył gastronomie i w te wakacje pracował jako kelner a gdzieś na początku roku szkolnego wyjechał do Angli żeby pracować w restauracji u wujka, ma zajebisty charakter, nie lubi takiego gówna jak ,,Violetta,, ubiera się na czarno, uczył swoją sąsiadkę matematyki choć ona wszystko kumała a on się coraz bardziej wkurzał bo marnował swój czas, w wakacje co sobotę i niedziele musiał kosić trawę i się wkurzał bo było cholernie ciepło, w wolnym czasie gotuje i gra na gitarze , w jego życiu cały czas towarzyszy muzyka, jak zrobiłam bałwana to mu wysłałam zdj a on do  mnie ,że ten bałwan wygląda jak jakiś chory na umysł xd a ja -nie obrażaj Stefana xdd on- ah to przepraszam (przeprasza bardzo dużo xd), lubi patrzeć na ,,Kuchenne Rewolucje,, ale na programu typu ,,The Voice Of Poland ,, już nie szczególnie, słucha tego samego co ja,uważa ,że jestem ciekawa ponieważ  lubię muzykę klasyczną i metal , jak był mały to śpiewał w kościele i jego babcia zawsze go chwaliła przed koleżankami xdd. Dobra nie będę dalej pisać bo zajmie mi to do nocy.

Czemu wam to pisze?? ponieważ uważam ,że ludzie zakochują się słusznie przez internet ponieważ poznają swoje charaktery a nie wygląd. Kiedyś myślałam ,że nie można się zakochać przez internet aż mnie to dorwało. :P

A wy jak myślicie da się zakochać przez internet czy tez nie??

Perf0rml0ve xoxo

Bądź sobą

Witam.

Mieliście kiedyś tak ,że wasza koleżanka bądź przyjaciółka małpowała was?? Ja tak mam teraz i muszę przyznać ,że to strasznie wkurzające gdy ktoś chce wyglądać tak samo jak ty, nie ,żeby coś ale każdy ma swój styl nie musi od kogoś małpować ten styl może być rockowy,kreatywny,szalony,głupi,śmieszny,wygodny… jaki się komu podoba i to ,że ktoś kogoś obraża za to jaki ktoś ma styl to nie obraża samego stroju lecz też i osobę bo każdy wyraża siebie po przez  styl ubierania. Nie zmieniajcie sie tylko dla tego ,że komuś się coś nie podoba bądźcie sobą nie ważne czy nie jesteś szalony, spokojny ,łagodny,brutalny czy inny ważne żebyś się dobrze czuła w tym czym chcesz!!!!                  PAMIĘTAJ ,ŻE JESTEŚ TYM KIM CHCESZ BYĆ A NIE TYM KTO CHCE ŻEBYŚ BYŁ!!!  :cry: :-P :-D

Szukam dziewczyny, szukam chlopaka

Witam.Ostatnio natrafiłam na jedną grupę ,,szukam dziewczyny, szukam chłopaka,,

Mają tam chyba z 22 tysiące polubień… MASAKRA.Żyjemy w takich czasach w których prawie wszystko można załatwić  przez internet od zapisania się do szkoły po przez kupienie podpasek bo co prze ciesz ludzie pomyślą.Do czego to doszło??? Szukanie chłopaka bądź dziewczyny  na grupie na fb o mój jeżu… Jesteśmy młodzi pełni życia a poświęcamy swój cenny czas w życiu na szukanie ,,wielkiej miłości,, przez facebooka?? Pomyślcie tak jak ludzie kiedyś sobie radzili nie było internetu telefony ledwie co działały jak wtedy sobie radzili?? Jak wtedy poznawali innych?? Nie trzeba być tutaj wielkim profesorem nauk ścisłych ,żeby odpowiedzieć sobie wprost.Poznawali innych ludzi przez swoich znajomych to proste i logiczne a teraz w dzisiejszych czasach ludzie mają z tym ogromny problem wola siedzieć przed komputerem poznawać nowych ludzi niż wyjść ze znajomymi i poznać prawdziwych znajomych w prawdziwym świecie.Długo się zastanawiałam nad tym wszystkim czy lepsze jest poznanie kogoś w prawdziwym świecie?? czy lepiej jest poznać kogoś w wirtualnym świecie a potem go poznawać i być potem mężem żonom chłopakiem itp?? Jednak naduneła mi się pewna myśl jeżeli kiedyś będziecie mieć dzieci na pewno usłyszycie takie pytanie jak poznałaś tatusia?? Jak poznałeś mamusie?? Moja mama opowiadałam mi jak poznała tatę w szkole ale z jej ust brzmi to jakoś romantyczniej xdd Przypadkowo się poznali w szkole a co taki takowy rodzic powie za kilka lat do swojego dziecka?? Jak poznałeś mamusie?? Jak poznałaś tatusia??  I ty mu odpowiesz -Wiesz synku mama poznała tatusia na grupie na facebooku.

Boję się tego że następne pokolenia będą słuchać właśnie tego.

A  co wy o tym sądzicie?? Piszcie wszystko w komentarzach.

Perf0rml0ve xoxo

FRIENDZONE

Hej po tytule możecie się skapnąć  o czym będę dziś pisała, ale zapewne niektórzy z was nawet nie wie co to słowo znaczy. Zapraszam.

Dla tych którzy nie wiedzą FRIENDZONE to takie zjawisko kiedy mężczyzna i kobieta zaprzyjaźniają się ale jedno się w drugim zakochuje.

Ja jako dziewczyna opowiem wszystko z perspektywy kobiety.

Czy ja kiedyś byłam w Friendzone?? Tak. Parę lat temu  kiedyś zaprzyjaźniłam się z takim chłopakiem i nie miałem pojęcia czy istnieje przyjaźń między mężczyzną a kobietą i myślałam ,że podobam się temu chłopakowi i ,że mogę z nim być bo mi się bardzo podobał jednak okazało się ,że on widzi we mnie tylko i wyłącznie przyjaciółkę, a ja w nim przyszłego mojego chłopaka i do tej pory on nie wie ,że go kochałam (właśnie do tej pory) xd

Najgorsze w tej całej naszej przyjaźni było to ,że opowiadała mi o wszystkim DOSŁOWNIE , o swoich byłych chłopakach , o tym co ją dreńczy co lubi dosłownie o wszystkim. I nie zapomnę jednego zdania ,które mi powiedział ,, Jestes typem dziewczyny z ,którą mógłbym wziąść ślub,, no dzięki.Trudno było przyznać ,że sie kogoś kocha jeśli ta osoba perfidnie uznała cię przyjacielem. I jeśli już jesteś w takim  friendzone to prędko z niego nie wyjdziesz.Jeden z internałtów zamieścił post w którym napisał ,,jestem tak beznadziejnie głęboko we friendzone ,że poznałem rodziców jej chłopaka,, ,ale o co w tym wszystkim chodzi?? Nie istnieje przyjaźń między kobieta a mężczyzna?? Moim zdaniem istnieje dopuki jedna z tych osób sie nie przełamie i nie powie ,że ja kocha. Wiadomo są różne przypadki wiec nie ogulnikuje.

Pamiętam również taką historie jak zerwał ze swoja dziewczyną i błagał ,żebym przyjechał do jego domu i żebym go pocieszyła ja oczywiście jako przyjaciółka pojechałam do chłopaka w którym się zakochałam i pocieszyć go po zerwaniu z jego dziewczyną.Jak mój friendzone się zakończył?? on poszedł do innej szkoły ja do innej i nie utrzymujemy ze sobą już kontaktu.Ale myślę ,że taka jest natura człowieka samotna kobieta samotny mężczyzna  zaprzyjaźniają się robią wspólnie różne rzeczy i wkońcu któreś się zakocha.

A czy ty jesteś w  friendzone?? i czy kochasz tą osobe bez wzajemności ?? podziel się w komentarzach.\

Perf0rml0ve xoxo

ŻYWI VS. ZMARLI ??

Cześć :p Czy wierzysz w duchy??                                                                                                                                                                                                                                                                                               Jeżeli nie to powinieneś zacząć wierzyć ponieważ duchy istnieją i powiedz mi jeszcze czy boisz się duchów??nie powinieneś się ich bać ponieważ duchy ci nic nie zrobią a wiesz kogo powinieneś się bać?? żywego człowieka bo tylko on może cie skrzywdzić. Uważasz ,że masz nawiedzony dom bo żyjesz w trzydziestoletnim mieszkaniu i nie wiesz kto mieszkał przed tobą w nim?? Ja mieszkam w prawie stu letnim domu mnie nic tutaj nie straszy ani ja nie boje se tutaj mieszkać. Duchy istnieją ale nie powinieneś się ich bać, takie jest moje zdanie a jakie jest twoje?? Pisz w komentarzach.

Perf0rml0ve xoxo

CZEGO LUDZIE SIĘ BOJĄ??

Cześć!!

Czego ludzie się boją najbardziej?? Inności.

Jestem osobą słuchającą metalu ubieram się zazwyczaj na czarno ponieważ odpowiada mi taki styl i dobrze się w nim czuję. Ludzie, którzy nie rozumieją mojej muzyki nazywają ją ,, szatańską” tylko dla tego ,że nie rozumieją jej znaczenia o co naprawę w niej chodzi moje kapele nie śpiewają o np: szatanie, nie chodzeniu do kościoła czy nie wiary w Jezusa. Zazwyczaj piosenki są o ludziach takich jak ja ubierających się na czarno, słuchających metalu i o niezrozumieniu ich przez innych.Ludzie nazywają nas psychopatami ,którzy chcą się zabić ale my nie jesteśmy jak ,,emo” nie chcemy się zabić, nie podcinamy sobie żył, nie jesteśmy zmęczeni światem jedyne co nas z nimi łączy jest to ,że lubimy się ubierać w ciemniejsze kolory.Ludzie wyzywają nas  na różne sposoby ale to znaczy ,że się nas boją!! Boją się naszej inności.Boją się nas tylko dla tego ,że mamy inny światopogląd czy wolimy słuchać muzyki i odciąć się od świata zamiast rozmawiać z nimi na głupie tematy np: Obgadywanie ludzi, co złego albo świetnego zrobiła jakaś gwiazda ,która nawet nie umie śpiewać. Dlatego zastanówcie się czy chcecie być lepsi od innych i nas tolerować czy być dupkami i nas nie tolerować tylko ze względu na nasz wygląd, my jesteśmy takimi ludźmi jak wy umiemy się śmiać, mamy dobry humor, lubimy praktycznie to co wy  oprócz wyglądu nic nas nie różni.

Zastanówcie się.

Perf0rml0ve

Przyjaźń vs. kolezeństwo

Hej było już o miłości i zauroczeniu?? To teraz coś o przyjaźni !!!! Zapraszam.

Kto to jest przyjaciel??

Przyjaciel to osoba , której możemy zaufać , możemy powiedzieć jej wszystko a my wiemy ,że ona tego nie wygada dalej , przyjaciel to osoba  z która możemy zrobić wszystko tak zwane ,, z przyjacielem można konie kraść”

Ja osobiście mam dwie przyjaciółki. Te panie wspierają mnie we wszystkim od samego początku , wspierali mnie we wszystkim pomagali w nagłej potrzebie.

Trzeba również odróżniać przyjaźń od koleżeństwa, ponieważ w koleżeństwie bywa tak ,że może ci powiedzieć na przykład ,że jesteś super i tak dalej a za twoimi plecami może ci obrabiać dupę więc… to nie jest wtedy przyjaźń.

Istnieją tez tacy ludzie ,którzy maja przyjaciół za pieniądze na przykład: kupują drogie zegarki , perfumy, różne drobiazgi i my wtedy uważamy ,że to jest nasz najlepszy przyjaciel , to jest najgorsza pseudo przyjaźń jaka istnieje.

O przyjaciela również trzeba dbać nie możesz go zaniedbywać, jeżeli uważasz ,że jakaś osoba jest twoim przyjacielem  , to powinieneś z nią często rozmawiać bo to jest troszeczkę nie normalne kiedy uważasz kogoś za przyjaciela  a rozmawiasz z nim raz na tydzień popiszesz z nim parę minut i mówisz ,że to twój najlepszy przyjaciel.                      Moim zdaniem to nie jest przyjaźń to nawet koleżeństwo nie jest wtedy to zwykła znajomość.

A co ty sądzisz o przyjaźni?? Napisz w komentarzu ;)

Perf0rml0ve